fredag 22 oktober 2010

Ny saldouppföljning

Mitt nya saldo förbättrades med + 9 139 kr i förhållande till föregående månad (se saldoarkivet längst ner på sidan). Mitt nya saldo är härmed + 156 901 kr.

Jag ska villigt erkänna att det emellanåt är en aning småtungt att amortera 6 450 kr/mån då min lön är ca 16 000 kr. Men jag njuter av att se skulden minska och saldot öka. Enligt min amorteringsplan kommer jag att amortera med mindre belopp per månad nästa år, vilket lättar bördan en aning.

Den senaste tiden har jag jobbat över en hel del och kommer att göra så ytterligare några veckor. De pengarna betalas ut i december och kommer att vara ett välbehövligt tillskott till kassan.

1 kommentar:

  1. Bra jobbat!
    Jag kan ju tipsa om en sida som helt säkert kommer hjälpa dig spara ett par tusen extra per år. :)
    http://www.spartipset.se/

    SvaraRadera