lördag 11 september 2010

Planenligt

Sedan jag startade bloggen har jag i stort sett följt de uppgjorda planerna. Jag äter främst LCHF-kost (ej pasta, ris, potatis och liknande kolhydratrika livsmedel). Har lyckats gå ner 3-4 kg i vikt. Dricker betydligt mindre mängd alkohol än innan. Amorteringar görs med 6 450 kr per månad. Har gått över från det dyra lösa snuset till mycket billigare påssnuset. Har börjat jobba över ett par timmar i veckan.

De senaste två veckorna har jag gjort ytterligare förändringar i aktieportföljen.
Jag köpte:
  • Kungsleden för 48 kr

Jag sålde:

  • Telia 52,50 kr
  • Norse Energy 1,17 kr

I IPS har jag fortfarande 100% likvida medel och har forfarande inte kommit underfund med vilka fonder som jag ska gå in i. Svenska småbolagsfonden har innehav som faller mig i smaken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar