onsdag 23 januari 2013

Budget 2013

Nu är min budget klar för 2013. Den har följande uppställning:














I år kommer jag att öka mina inkomster. Annat arbete, i ovanstående uppställning, är ett helgkneg jag fixat på senare tid. Det kommer att inbringa minst 25 000 kr i år. Jag planerar dessutom att ta ut en liten utdelning från mitt företag.

Utgifterna kommer att minska med ca 1500 kr/ månad jämfört med föregående år. Därmed landar jag på knappt 14 000 kr i utgifter per månad. Jag räknar med årets reparationer och underhåll på huset blir mindre än föregående år. Matkontot ska krympas

När utgifterna har dragits från inkomsterna återstår det 85 000 kr. Dessa penningar ska användas till att nå målen som jag skrev om i det förra inlägget.

// AoS

4 kommentarer:

  1. Vore kul att få ta del av hur du har räknat ut dina utgifter för 2013. Finns det möjlighet att få det uppdelat på del för del

    SvaraRadera
  2. Hej,
    det finns nu i inlägget "Budget 2013 Uppdaterad".

    SvaraRadera

  3. Thank you for sharing This knowledge. Excellently written article.,
    USA company Info database

    SvaraRadera
  4. live chat inquiry services3 mars 2022 kl. 14:01

    These are all amazing! I want one with a slide down it at the side, still a child at heart.
    live chat inquiry services

    SvaraRadera