lördag 18 december 2010

+ 119% på 3 veckor

Efter en otrolig utveckling på hela +119% på tre veckor i Sidon International sålde jag hela innehavet på 0,23 CAD i förra veckan. Dagen efter blev jag köpsugen igen och återköpte aktien då den hade sjunkit till 0,205 CAD. I dagsläget har den backat till 0,185 CAD.

Mitt största innehav ligger i Gold Bullion och den rörde sig drygt 5 % upp igår. Avino Silver & Gold kan jag också vara mycket nöjd med. Den aktuella ställningen ser ut så här:

  • Alder Resources +6%
  • Avino Silver +74%
  • Excel Gold -20%
  • Gold Bullion +34%
  • Oremex Resources -6%
  • Sidon International -10%

På IPS-fronten ser det ganska bra ut. Alla fonder är på plus, utom Indien som har backat drygt 2%. Min bästa fond är för närvarande Svenska småbolagsfonden med +9%. Inte långt därefter ligger Japanfonden.

Nästa år blir räntan på CSN-lånet 1,9% (idag 2,4%). Detta blir den lägsta räntenivån någonsin skriver CSN på sin hemsida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar